Frakt och Retur

Du kan få din beställning inom 3-7 arbetsdagar!


Information om önskad leverans


* Den information som behövs för sjöfarten är ditt fullständiga namn, adress och telefonnummer. Vänligen observera att vi kan skicka din beställning på postnummer adress, och postboxar eller liknande är inte tillgängliga för sjöfarten.   


* Se till att du anger itu med korrekt leverans och kontaktnummer.   


* Det kan ta 7-9 dagar för leverans av ditt objekt.   


* Vi skickar dig ditt spårningsnummer i 36-48 timmar efter att ha fått din betalning   


* Antalet övervakning för att kontrollera. 

EMS webbplats:   http: // . www.ems.com.cn/english.html   ;, du kan ansöka online 


DhL webbplats:   http://www.dhl-usa.com/en.html   eller   http: // www.dhl.com/en.html 

för alla typer av begäran om leverans Express luft, är vår kundtjänst till ditt förfogande måndag till fredag ​​från 08:00 till 21:30 och lördag från 8:30 till 13:30 (boka en kurir, information om våra produkter och tjänster, tullinformation, specifika frågor, brådskande förfrågningar ...).   


* 0820 20 25 25 *: Om du n 'inte har en DhL kontonummer   


* 0820 20 80 80 *: Om du har DhL kontonummer 


Sändningsmetod


Normalt använder vi DhL som fraktsätt. Men för vissa län kommer vi att använda EMS som frakt m é. Thode.Tous produkter har graduite leverans 


övervakningsmetoder


Efter din beställning skickas kommer vi att erbjuda EMS eller DhL kollinummer. och webbplats till dig.   

Det finns två metoder för att få ovan information från oss,   


< 1 > Besök vår hemsida och åter inloggning för att kontrollera statusuppdatering. &Nbsp; 


< 2 > Kontrollera din e-post till oss skicka statusuppdateringen till din e-post   


Obs:. (Om du inte kan kontrollera det omedelbart med spårning nej, ta mer tålamod att vänta ett tag). 


Non-leverans eller fel



* Vi är inte ansvariga för återtransport om du gett oss en felaktig adress eller ofullständig  . 


* Om du är vägrat att underteckna beställning kommer vi debiteras 30% som handtag avgifter, om paketet har restaurerats flera gånger efter misslyckat leverans (på grund av att du är frånvarande eller som du angav en leveransadress felaktig eller ofullständig oss), kommer vi att behöva 30% frakt .   


* För kunder som inte får ditt paket inom 20 arbetsdagar.   


Vänligen kontakta det lokala postkontoret så snart som möjligt. Ändå kan du kontrollera med det lokala postkontoret direkt med ditt ID-kort eller annat giltigt intyg och orderinformation kopia som du kan skriva ut när Logga in på ditt registrerade konto på vår hemsida.


Återgång politik


Om du inte är nöjd med vår produkt, kontaktar oss inom en week.All objekt skickas tillbaka till oss måste vara i originalskick dvs fält utan slitna, ändrade eller tvättade, med alla märker fäst. Eller varor kommer att skickas tillbaka till avsändaren.


1. Ett godkännande för retur måste erhållas från kundtjänst specialist. Eller returförpackningen kommer att returneras till dig.


2. Ange orsaken till returen för att få retur godkännande och återgå adress.


3. Pack varor ordentligt. Inkludera följande information med din retur: faktura till namn, adress, ship-to namn, adress, ordernummer, orsaken till returen.


Utbyta


Exchange begäran måste göras inom 7 dagar efter beställning kvitto för varor.


Ange utbyte objektet och den nya färgen eller storleken på din e-post till kundtjänst.


Produkterna ska vara i originalskick och oanvända att bli accepterad som en återgång.


Tillgänglighet ersättningspost kan inte garanteras. Du kommer att få en e-post efter avslutad utbytes behandling.


Vänligen notera:


1. Frakt är inte återbetalas.


2. 20% administrativ avgift kommer att dras från bidraget.


3. Om objekten inte är kvalitetsproblem, kunder behöver lägga till 20% porto för utbyte leveransavgifter.


4. Retur maj en till två veckor att behandla och minst en faktureringsperiod för krediten visas på ditt konto.


För att kontakta kundtjänst för frågor för att få Return Authorization, vänligen kontakta oss.


1) Packning och transport din Return


2) Omslags din oanvända objekt i originalförpackningen.


3) Inkludera en orsakskod på följesedeln för varje objekt du vill returnera.


4) Ta med följesedeln i transporten, och behålla en kopia för eget bruk.


5) Fyll i din returadress information på etiketten, fast den till ditt paket, och lämna den på närmaste postkontor. Tyvärr kan vi inte hållas ansvariga för paket som förlorats under transporten.